wtorek, 8 grudnia 2015

Za darmochę - nasionka

Wymiotło mnie na trochę, ale już jestem i mam przgotowanych kilka wpisów. Dziś krótko. Od kilku tygodni zaglądam regularnie na stronę zadarmoche.com.pl
 Wczoraj otrzymałam właśnie dzięki tej stronie malutką torebeczkę z nasionami lawendy. Niby niewiele, ale ziarnko do ziarnka... ;) Wcześniej dostałam już dzięki tej stronie kilka różnych próbek kosmetyków. Tylko wcześniej nie robiłam im zdjęć.


Jak widać na zdjęciu, nasiona są rozdawane w akcji Razem Tworzymy Atmosferę. Pewnie obiło się Wam gdzieś o uszy. Bo strona Za Darmochę to właśnie taka strona, dzięki której możemy się dowiedzieć o wielu innych miejscach, w których rozdają coś za darmo. :)

Jutro zapraszam na kolejny post. Tym razem będzie mowa  o konkretnych pieniądzach. :)

2 komentarze :

  1. Szkoda, że akcja już nieuaktualna... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta nieaktualna, ale co rusz coś nowego się pojawia, dlatego warto zapisać sobie stronę. I dlatego podaję do niej linki.

      Usuń

Komentarze na tym blogu są moderowane.