środa, 9 grudnia 2015

Karta podarunkowa na zakupy w Tesco

W zeszłym tygodniu dotarł do mnie list z pięknie opakowaną kartą podarunkową, dzięki której mogę zrobić zakupy za 50 zł w Tesco.

Gdzie i za co rozdają karty podarunkowe?


Najpierw za co? Za wypełnianie ankiet. Gdzie? Na stronie www.cenneopinie.pl.

Po zarejestrowaniu się tam  i wypełnieniu ankiet początkowych, dzięki którym zostanie określony nasz profil, zaczną przychodzić do nas maile z linkami do ankiet. Za każdą wypełnioną ankietę otrzymujemy konkretne pieniądze. Tyle że wypłaty nie dostaniemy w gotówce, ale w formie karty podarunkowej. Ponieważ ja często robię zakupy w Tesco, to właśnie taką kartę wybrałam. Ale można też wybrać kartę do PizzaPortal.pl lub www.zalando.pl. Żeby zlecić wydanie karty, trzeba nazbierać 50 zł.


Jak często wypełnia się ankiety?


Z tym bywa różnie. Z wysokością wynagrodzenia też. Zawsze jednak mieszczę się w czasie, jaki jest przewidywany na wypełnienie ankiety.
Poniżej zamieszczam zrzut z mojego konta na Cennych Opiniach. Możecie prześledzić częstotliwość ankiet, jakie udało  mi się wypełnić i dostać za nie wynagrodzenie.


Obrazek powiększa się, gdy się w niego klinie. 


Jak długo czeka się na wydanie karty podarunkowej?


Według deklaracji na stronie maksymalnie 28 dni. Ja dostałam swoją ostatnią kartę po dwóch tygodniach od zlecenia jej wydania.

Zatem firma solidna, wypłacalna. Nic, tylko się rejestrować i zacząć zarabiać!

1 komentarz :

  1. :) zapraszam an rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń

Komentarze na tym blogu są moderowane.